Werken bij Opus Group
Word jij onze nieuwe collega? Momenteel zijn we op zoek naar een Office Manager / Account Manager en een HR Medewerker Recruiter.
OFFICE MANAGER / ACCOUNT MANAGER
Functieomschrijving
U kan volgende taken uitvoeren in deze nieuwe job:
- Nieuwe collega's rekruteren en ze daarna ook sales gericht opleiden samen met de zaakvoerder.
- Klanten prospectie uitvoeren om zo klantenbinding te creëren op lange termijn.
- Wekelijkse kpi's goed bijhouden en kunnen voorleggen.
- Kantoren positief aansturen en zelf meewerken waar nodig.
- Nieuwe vacatures binnenhalen bij de klant zelf
- Koude en warme prospectie uitvoeren Profiel
- Ervaring kunnen aantonen als officemanager in de uitzendsector.
- Federgon attest behaald hebben en zo kennis kunnen aantonen van sociale wetgeving betreffende de uitzendsector.
- Gedreven zijn en ambitie bezitten om van iets kleins en fijns... iets groots en succesvol te maken!
Profiel
- Ervaring kunnen aantonen als officemanager in de uitzendsector.
- Federgon attest behaald hebben en zo kennis kunnen aantonen van sociale wetgeving betreffende de uitzendsector.
Indien dit niet behaald geven wij u een mogelijkheid om dit te kunnen behalen.
- Gedreven zijn en ambitie bezitten.
Jobgerelateerde competenties
- Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers - De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ...
Persoonsgebonden competenties
- Plannen en organiseren
- Creativiteit
- Verantwoordelijkheid
- Resultaatgerichtheid
- Zelfstandigheid
- Klantgerichtheid
Aanbod
- Mooi groei traject af te leggen om zo een standvastige carrière uit te bouwen in de uitzendsector.
- Verloning naar ervaring toe.
- Extra vergoedingen en beloningen
- Wagen tankkaart indien u al uw ervaring kan aantonen.
- Opleiding indien nodig
- Snelle weg naar doorgroeimogelijkheden
- Mogen meedenken binnen het bedrijf
- Mogen meehelpen in de groei van uw carrière en het bedrijf
Plaats tewerkstelling
3590 DIEPENBEEK
Waar en hoe solliciteren?
Via email: s.gielen@opusgroup.be
Per telefoon: 0479 030460
Contact: Sara GielenHR MEDEWERKER RECRUITER
Functieomschrijving
- Een goede administratieve inplannen kunnen doen.
- U bent verantwoordelijk voor telefonische rekrutering en rekrutering via verschillende zoeksites
- Grondige screening van een kandidaat kunnen uitvoeren
- Lonen kunnen uitbetalen
- Goede kennis bezitten van sociale wetgeving
Profiel
- Ervaring en kennis bezitten in het naleven van de sociale wetgeving
- Commerciële feeling hebben
Jobgerelateerde competenties
- Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen - Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
- Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
- Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Persoonsgebonden competenties
- Resultaatgerichtheid
- Zelfstandigheid
- Samenwerken
Aanbod
- U kan meegroeien en meedenken binnen een groei bedrijf.
- Mooie extra verloningen
- 1 x per jaar shop till you drop op geheime locatie
- Work life balance zit heel goed
- 38 uren week
- Vaste job in een snelgroeiend bedrijf waar jij uw ambitie(s) kan waarmaken.
Plaats tewerkstelling
3590 DIEPENBEEK
Waar en hoe solliciteren?
Via email: s.gielen@opusgroup.be
Per telefoon: 0479 030460
Contact: Sara Gielen
Contacteer ons
+32 (0)479 03 04 60
info@
BTW BE 0704.920.873
Erkenningsnummer VG2238/U
Opus Group MAATSCHAPPELIJKE ZETEL
Nieuwstraat 187
3511 KURINGEN
Opus BERINGEN
Pater Carremansstraat 22/1
3583 Paal
0470 333035
Opus DIEPENBEEK
Steenweg 198
3590 Diepenbeek
0470 333035
© Opus Group created by HappyWebsites